середу, 30 вересня 2015 р.

30 вересня Всеукраїнський день бібліотек


Якось до бібліотеки
Завітали студенти
Ой, як тихо тут у вас!
Нема що робити!
Книжки можна почитати,
За комп’ютер сісти,
До столової забігти,
Пиріжечка з’їсти.
За стелаж піти лягти

І відпочивати.
А як місяць промайне,
 - Гроші рахувати!
Оце свято!
Це - лафа!
Про таке я мрію!
Як згадаю тишу цю,
Так від щастя млію.
Вирішив: після коледжу ЗНО здавати,
На бібліотекаря Буду поступати!
Ти спочатку розпитай
Про роботу «тиху»,
Щоб не втрапити в халепу,
Не зазнала лиха.
«Сперечалися студенти
 І вели розмови...
А бібліотекар раптом
Взяв рішуче слово:
«Я вам розповім
Про свою роботу:
Який маю «відпочинок»
І яку турботу...
Ось - звичайний будній день...
Щоб не сумувати,
В вісім, починаю я
Вже «відпочивати».
Зранку поливаю квіти,
Трохи прибираю...
І біжу на пошту швидко...
Так «відпочиваю».
Взяла газети, журнали.
Зареєструвала.
Продивилася новини,
Список швидко склала.
Продивилась календар
І свій план роботи.
І від цього почалися
Всі мої турботи.
Треба книги підібрати
Про шкідливі звички...
І план списку написати
В ряд довгою стрічкою.
Скласти виставку до свята,
Щось намалювати...
Все роблю для читачів:
Виставки, плакати,
Тематичні папки, збірки...
- Є що пригадати.
Пропоную читачам
Книги прочитати,
Щоб підвищити свій рівень,
Мову щоб плекати.
Інформацію знаходжу
Для їх рефератів:
І про гетьманів, про мову,
І про меценатів...
За комп’ютер сіла я
Теж «відпочивати».
Треба презентації
Мені підготувати.
Видатному педагогу
- Ювілейна дата.
В вересні потрібно всім
Свято відзначати.
Сухомлинського вивчаю,
Малюнки шукаю,
Слайд до слайду
Потихеньку
Уважно складаю.
Віртуальну виставку
Роблю одночасно
- Про музеї України
- Давні і сучасні.
Для уроків все готую,
Сценарій складаю...
І для виховних годин
Журнали шукаю.
Потім плани всі дістала
І книги сумарні.
Перевірила всі книги,
Навіть інвентарні.
Документи всі уважно
Треба оформляти.
І статистику читання
Вчасно підбивати.
Цілий день, отак
Я «відпочиваю»:
І рахую, і пишу,
І плани складаю...
Презентації і списки,
Виставки і плани...
Завезуть підручники -
Треба обробити,
Рейди по підручниках
Організувати...
Багатенько ще питань
Треба розглядати.
Головне ж в моїй роботі -
До читання книжок
Чемно всіх привчати.
Щоби знали ви, що книга -
Це велика сила!
Тож любіть її, шануйте!
Вона добра, мила!
Ось міркуйте: чи багато
Я «відпочиваю»?
Вам осмислити все це
Дуже я бажаю...
...Слухали уважно студенти
Іноді зітхали.
І бібліотекарю
Так вони сказали:
Так, для цього «відпочинку.
Ми ще не готові.
Будемо книги читати
На рідненькій мові.
Щоб бібліотекарем
В житті справжнім стати,
Треба гарно вчитися
І багато знати!
Тож давайте, друзі, ми
Візьмемось за діло:
Добувати всі знання
Рішуче, сміливо!
Якомога більше книг
У житті читати!
І для друзів для своїх
їх пропагувати!
Книга - це велике диво!
Це - знання, надії!
Тож читайте!
І нехай здійсняться всі мрії!




Немає коментарів:

Дописати коментар