понеділок, 29 січня 2024 р.

Другий тиждень переддипломної практики в бібліотеці пройшов дуже насичено. Я продовжувала виконувати завдання, які мені доручили та дізнавалась багато нового як про професію бібліотекаря, так і про наш коледж.

Певною мірою цей тиждень був - тижнем книжкових виставок, ми змінювали їх майже щодня. Найбільше мені сподобалось створювати книжкову інсталяцію такого персонажа, як Книголюб. Дехто з відвідувачів бібліотеки бачив у Книголюбові – сову, декому він здавався – звичайним дідом, але для мене це був – особливий та оригінальний персонаж, якого ми створили власноруч – це був чудовий досвід.

Загалом, другий тиждень практики був дуже продуктивним і корисним. Я багато чому навчилася і отримала нові незабутні враження та досвід. З нетерпінням чекатиму наступного тижня.

Немає коментарів:

Дописати коментар