понеділок, 22 січня 2024 р.

 Ось і минув мій перший тиждень переддипломної практики у бібліотеці. Це був дуже насичений та цікавий тиждень. Спочатку я хвилювалась, бо не знала, чого чекати та чи впораюсь взагалі. Але дуже хотіла знати, як це – працювати в цій галузі зсередини.

Прийшовши в бібліотеку, я була приємно здивована. Люди доброзичливі та відкриті, а атмосфера є діловою, але при цьому приємною. Я швидко відчула себе комфортно.

Протягом тижня познайомилася з колегами та керівником, який є дуже досвідченим фахівцем. Познайомилась з різними аспектами роботи бібліотеки та змогла ознайомитись з її структурою та документацією.

    

Впевнена, що цей тиждень практики був для мене дуже корисним. Він дав можливість побачити, як працює бібліотека зсередини, і застосувати свої знання та навички на практиці.

Немає коментарів:

Дописати коментар